Ο αυτοτέλεγχος κατά τον Επίκουρο διαπιστώνει κανείς ότι επιτυγχάνεται αρχικά με την επιλογή της λιτής διατροφής και της αυτάρκειας.
Μήπως το γεγονός αυτό σας θυμίζει κάτι από νηστεία;;;
Μήπως το γεγονός αυτό σας θυμίζει την γαστριμαργεία της Κλίμακος η οποία κλίμακα επίσης διδάχθηκε ΟΜΟΙΩΣ στην αρχαία Ελλάδα;;;
Στην συνέχεια ο Επίκουρος δίδαξε την αποστροφή προς ΟΛΕΣ τις σαρκικές ηδονές και τέλος δίδαξε όσο ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ στην αρχαιότητα την ανιδιοτέλεια ως πηγή ηρεμίας την οποία ονόμαζε ως ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΤΩΝ ΗΔΟΝΩΝ.
Η αποστροφή προς τις ηδονές τελειοποιεί την νίκη στο στάδιο της γαστριμαργείας και η ανιδιοτέλεια ορίζει την απάλειψη ΟΛΩΝ των χαρακτηριστικών που προάγονται του εγωισμού και της αλαζονείας. Αν απαλειφθούν λοιπόν αυτά τα μιαρά χαρακτηριστικά τότε ο φιλόσοφος αποκτά την ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ της αγνοίας του και συνεχίζει με βαθιά ταπείνωση την αναζήτηση της γνώσης κατά πως δίδαξε ο Σωκράτης και ο διδάσκαλος του Επίκουρου Πάμφιλος επίσης. Η εσώτερη ταπείνωση οδηγεί τελικά στην απάθεια και όπου ο πόνος παύει να έχει αξία. Θα επεκταθώ περισσότερο στην επόμενη δημοσίευση και όπου θα αναφέρω ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ στοιχεία τη διδασκαλίας περί ψυχής του Επίκουρου τα οποία πολύ σπάνια βρίσκει κάποιος σε βιβλία.
Στον Πάμφιλο ο Επίκουρος έφτασε όταν έφυγε με αποστροφή προς τους σοφιστές από την Σάμο και ΕΙΔΙΚΑ προς τον Ναυσιφάνη τον οποίο ορισμένοι ονομάζουν φιλόσοφο αν και ο ίδιος αναφέρεται ότι προέτρεψε τον Επίκουρο να αναζητήσει την αλήθεια περί της προέλευσης του χάους στους φιλοσόφους, καθώς δίδαξε ότι αυτό δημουργήθηκε αρχικά, γεγονός που οδηγεί στην μηδενιστική φιλοσοφία, κάτι το οποίο είναι γνωστό από τις πηγές οι οποίες αποδίδουν οτιδήποτε γνωστό για τον Επίκουρο. Μετά τον Πάμφιλο και πριν επιστρέψει και πάλι σε αυτόν και μέχρι να ιδρύσει τον Κήπο του ο Επίκουρος φοίτησε στην Δημοκρίτειο σχολή στην οποία τελειοποίησε τις γνώσεις του περί συμπαντικής φιλοσοφίας κάτι που διαφαίνεται από ελάχιστα σημεία των επιστολών του σώζονται, αλλά και από κάποιες αναφορές του Διογένη του Λαέρτιου.
Πως γίνεται λοιπόν ο Επίκουρος να είναι λάτρης των σαρκικών ηδονών κατά των Αιλιανό και να βρίσκουμε γραφές που αναφέρουν ότι ονόμαζε πόρνο κλπ τον Ναυσιφάνη τον οποίο παραδόξως μερικά σύγχρονα σοφιστάκια θεωρούν βασικό διδάσκαλο του Επίκουρου όπως παρουσιάζουν και τον Λεύκιππο να είναι δάσκαλος αυτού, αλλά ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ του Επίκουρου η οποία λέει ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ με το όνομα αυτό. Αυτά περί των διδασκάλων του Επίκουρου τα οποία αποσπάσματα που αναφέρω βρίσκει κανείς στο βιβλίο- αφιέρωμα των εκδόσεων Ζήτρος για τον Επίκουρο το οποίο συγκέντρωσε κάθε γνωστή αλήθεια και ψεύδη τα οποία έχουν γραφεί για τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ φιλόσοφο που ακούει στο όνομα Επίκουρος.
Πως γίνεται λοιπόν ο Επίκουρος να διδάσκει αποστροφή προς τις ηδονές και να αληθεύει ο Αιλιανός ο οποίος αναφέρεται στον Σουΐδα;
Κλείνοντας λοιπόν την αναφορά μου και χωρίς να θέλω να δώσω μασημένη τροφή και έτοιμο υλικό προς τους αντιγραφείς θα αναφέρω ότι η επιστολή προς Μενοικέα είναι ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΑ διδασκαλία αυτοελέγχου και περιλαμβάνει κάθε μου ΣΚΟΠΙΜΗ παράλειψη της διδασκαλίας αυτής και αυτό για να αφήσω χώρο να μελετήσουν και να αναπτυχθούν φοιτητές ή απλοί μαθητές οι οποίοι μπορεί να φτάσουν στην σελίδα μου. Έτσι και αφού μελετήσουν την Επιστολή προς Μενοικέα θα καταφέρουν να παρουσιάσουν κάποια αξιοπρεπή γραφή η οποία ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ από έτοιμο υλικό.
Μήπως το γεγονός αυτό σας θυμίζει κάτι από νηστεία;;;
Μήπως το γεγονός αυτό σας θυμίζει την γαστριμαργεία της Κλίμακος η οποία κλίμακα επίσης διδάχθηκε ΟΜΟΙΩΣ στην αρχαία Ελλάδα;;;
Στην συνέχεια ο Επίκουρος δίδαξε την αποστροφή προς ΟΛΕΣ τις σαρκικές ηδονές και τέλος δίδαξε όσο ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ στην αρχαιότητα την ανιδιοτέλεια ως πηγή ηρεμίας την οποία ονόμαζε ως ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΤΩΝ ΗΔΟΝΩΝ.
Η αποστροφή προς τις ηδονές τελειοποιεί την νίκη στο στάδιο της γαστριμαργείας και η ανιδιοτέλεια ορίζει την απάλειψη ΟΛΩΝ των χαρακτηριστικών που προάγονται του εγωισμού και της αλαζονείας. Αν απαλειφθούν λοιπόν αυτά τα μιαρά χαρακτηριστικά τότε ο φιλόσοφος αποκτά την ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ της αγνοίας του και συνεχίζει με βαθιά ταπείνωση την αναζήτηση της γνώσης κατά πως δίδαξε ο Σωκράτης και ο διδάσκαλος του Επίκουρου Πάμφιλος επίσης. Η εσώτερη ταπείνωση οδηγεί τελικά στην απάθεια και όπου ο πόνος παύει να έχει αξία. Θα επεκταθώ περισσότερο στην επόμενη δημοσίευση και όπου θα αναφέρω ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ στοιχεία τη διδασκαλίας περί ψυχής του Επίκουρου τα οποία πολύ σπάνια βρίσκει κάποιος σε βιβλία.
Στον Πάμφιλο ο Επίκουρος έφτασε όταν έφυγε με αποστροφή προς τους σοφιστές από την Σάμο και ΕΙΔΙΚΑ προς τον Ναυσιφάνη τον οποίο ορισμένοι ονομάζουν φιλόσοφο αν και ο ίδιος αναφέρεται ότι προέτρεψε τον Επίκουρο να αναζητήσει την αλήθεια περί της προέλευσης του χάους στους φιλοσόφους, καθώς δίδαξε ότι αυτό δημουργήθηκε αρχικά, γεγονός που οδηγεί στην μηδενιστική φιλοσοφία, κάτι το οποίο είναι γνωστό από τις πηγές οι οποίες αποδίδουν οτιδήποτε γνωστό για τον Επίκουρο. Μετά τον Πάμφιλο και πριν επιστρέψει και πάλι σε αυτόν και μέχρι να ιδρύσει τον Κήπο του ο Επίκουρος φοίτησε στην Δημοκρίτειο σχολή στην οποία τελειοποίησε τις γνώσεις του περί συμπαντικής φιλοσοφίας κάτι που διαφαίνεται από ελάχιστα σημεία των επιστολών του σώζονται, αλλά και από κάποιες αναφορές του Διογένη του Λαέρτιου.
Πως γίνεται λοιπόν ο Επίκουρος να είναι λάτρης των σαρκικών ηδονών κατά των Αιλιανό και να βρίσκουμε γραφές που αναφέρουν ότι ονόμαζε πόρνο κλπ τον Ναυσιφάνη τον οποίο παραδόξως μερικά σύγχρονα σοφιστάκια θεωρούν βασικό διδάσκαλο του Επίκουρου όπως παρουσιάζουν και τον Λεύκιππο να είναι δάσκαλος αυτού, αλλά ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ του Επίκουρου η οποία λέει ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ με το όνομα αυτό. Αυτά περί των διδασκάλων του Επίκουρου τα οποία αποσπάσματα που αναφέρω βρίσκει κανείς στο βιβλίο- αφιέρωμα των εκδόσεων Ζήτρος για τον Επίκουρο το οποίο συγκέντρωσε κάθε γνωστή αλήθεια και ψεύδη τα οποία έχουν γραφεί για τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ φιλόσοφο που ακούει στο όνομα Επίκουρος.
Πως γίνεται λοιπόν ο Επίκουρος να διδάσκει αποστροφή προς τις ηδονές και να αληθεύει ο Αιλιανός ο οποίος αναφέρεται στον Σουΐδα;
Κλείνοντας λοιπόν την αναφορά μου και χωρίς να θέλω να δώσω μασημένη τροφή και έτοιμο υλικό προς τους αντιγραφείς θα αναφέρω ότι η επιστολή προς Μενοικέα είναι ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΑ διδασκαλία αυτοελέγχου και περιλαμβάνει κάθε μου ΣΚΟΠΙΜΗ παράλειψη της διδασκαλίας αυτής και αυτό για να αφήσω χώρο να μελετήσουν και να αναπτυχθούν φοιτητές ή απλοί μαθητές οι οποίοι μπορεί να φτάσουν στην σελίδα μου. Έτσι και αφού μελετήσουν την Επιστολή προς Μενοικέα θα καταφέρουν να παρουσιάσουν κάποια αξιοπρεπή γραφή η οποία ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ από έτοιμο υλικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου