Σάββατο 10 Απριλίου 2010

O διάλογος "Πολιτικός" του Πλάτωνα.

Σήμερα φίλοι μου με αφορμή την τελευταία φιλοσοφική δημοσίευση, με άγνωστο αν στο μέλλον επιστρέψω στον τομέα της δημόσιας συγγραφής και πάλι, θέλω να σας ενημερώσω ότι ο παρόν χώρος θα λειτουργεί πλέον ΜΟΝΟ ως προσωπικός ιστοχώρος και οι επόμενες δημοσιεύσεις μου, οι οποίες θα είναι εξαιρετικά σπάνιες, θα αφορούν την προσωπική μου ζωή. Ήδη όσοι είστε φίλοι μου στο facebook ξέρετε ότι παρουσιάζομαι με το πραγματικό μου όνομα και φυσικά αρκετοί από εσάς γνωρίζετε ποιος είμαι πραγματικά.

Ο διάλογος αυτός λοιπόν παρουσιάζει τον πολιτικό στην αρχαιότητα και η ανάλυση καλύπτει κάθε πτυχή ασκούντος εξουσία.
Στην δημοκρατική Αθήνα για να αποκτηθεί η εξουσία χρειάστηκε να εμφανιστεί η τέχνη πειθούς του λόγου δια μέσω της οποίας πολλοί έφτασαν στην εξουσία πετυχαίνοντας την
απόκτηση της πλειοψηφίας. Ακόμη περισσότεροι εξορίστηκαν δια του εξοστρακισμού και τέλος καταδικάστηκαν πολλοί σε θάνατο όπως ο Σωκράτης και όταν εξαναγκάστηκαν να πιουν το δηλητήριο και να αυτοκτονήσουν.

Δεν χρειάζεται λοιπόν περισσότερη ανάλυση ο διάλογος αυτός καθώς και πάλι ακολουθείται η διδακτική τακτική των διχοτομήσεων από τον Ξένο τον Ελεάτη με διδασκόμενο αυτή τη φορά τον Σωκράτη τον Νέο, τον οποίο ο Σωκράτης ο αρχαιότερος πείραζε λέγοντας ότι του μοιάζει τόσο στον λόγο όσο και στην όψη. Φαίνεται πως είχε διακρίνει την αγωνία του νεότερου να του μοιάσει και έτσι τον πείραζε με το χαρακτηριστικό του χιούμορ, καθώς ο Σωκράτης σε πολλούς διαλόγους παρουσιάζεται να έχει ΙΣΧΥΡΟ πνευματώδες χιούμορ, γεγονός που δεν γίνεται αντιληπτό από τους πολλούς.

Στην παρούσα αναφορά θέλω να μείνω στις απόψεις ενός ανθρώπου ο οποίος φέρει τίτλο διδάκτορος φιλοσοφίας τον οποίο τίτλο ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ να του τον αφαιρέσουν και να του δώσουν τον τίτλο του διδάκτορος σοφιστείας. Αναφέρομαι στον καθηγητή δρ φιλοσοφίας κύριο Οικονόμου του οποίου τις απόψεις θα βρείτε εδώ.

Ο καθηγητής αυτός λοιπόν είναι κατάπτυστος και ΑΝ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ τον προκαλώ να παρουσιαστεί και να ζητήσει τα στοιχεία μου, τα οποία θα τα έχει, και αυτό γιατί ΤΟΛΜΑ να αποκαλέσει συκοφάντη τον Πλάτωνα.

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ...

Πέρασαν περισσότερα από 2300 χρόνια και ο Πλάτωνας ΠΟΤΕ δεν χαρακτηρίστηκε συκοφάντης και σήμερα βλέπουμε να αποκαλείται έτσι από τον άνθρωπο αυτό, ο οποίος ΤΡΕΜΩ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ότι μπορεί να διδάξει κάποιον από τους ανθρώπους που αγαπώ και χωρίς εγώ να το αντιληφθώ. Αυτό γιατί τα κοντινά μου πρόσωπα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να κοιμούνται πνευματικά τόσο ώστε να υποπέσουν θύματα των σοφιστών και αυτό γιατί θα φροντίσω ο ίδιος για την αφύπνιση του νου των αγαπημένων μου. Αυτό γίνεται ήδη και από το διαδίκτυο και όπου έχω ξεμπροστιάσει πολλές από τις κυκλικές λογικές.

Η συγγραφή μου πλέον θα αναπτυχθεί σε προσωπικό επίπεδο και θα προσπαθήσω να ολοκληρώσω την συγγραφή ενός βιβλίου στο οποίο θα αναλύω πολύ σχολαστικότερα μέρος αυτών που εμπεριέχονται στις πραγματείες μου. Φυσικά δεν γνωρίζω αν ποτέ πετύχω την ολοκλήρωση και έκδοση αυτού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου