Οι παρακάτω αρχές είναι οι αρχές της αλήθειας του σύμπαντος. Βρέθηκαν σε δύο χειρόγραφα από τα οποία το ένα τις ανέφερε ως αρχές της αλήθειας και το άλλο ως αρχές του σύμπαντος. Είναι οι αρχές που δόθηκαν από τον Ποιμάνδρη (μία από τις αόριστες ονομασίες που χρησιμοποιηθηκαν από τον ΕΝΑ ΘΕΟ)
Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος κατηγορήθηκε ως αλχημιστής από ανθρώπους που μετέτρεψαν την λέξη Αρχημεία και αλχημεία ΑΥΘΕΡΕΤΑ και όρισαν την φαντασία της κεφαλής τους για να μετατρέψουν μία ΣΟΦΙΑ που δόθηκε στον Ερμή τον Τρισμέγιστο από τον Ποιμάνδρη δηλαδή τον Θεό. Η λέξη Αρχή στις επιστήμες ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ αλλά και στην αρχαία εποχή είχε την έννοια του Αξιώματος επίσης και οι σχετικές αρχές είναι οι Συμπαντικές αρχές, έστω και αν αυτό δεν έγινε κατανοητό από πολλούς μελετητές. Όσοι έγραψαν αναφορές όμοιες με την δική μου χλευάστηκαν από ανθρώπους που αυτοορίζονται ως παντογνώστες όταν δεν ξέρουν πόσα γραμμάρια είναι το άχυρο της κεφαλής τους με το οποίο σκέφτονται.
Εξηγώ ότι Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ είναι ο Θεός και ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. Υπήρχε λόγος που το έπραξε αυτό και αυτός ήταν η αυτοαναγωγή σε Θεούς μερικών από τα κατά πολύ κατώτερα πλάσματα των Αγγέλων που αποστάτησαν και είναι γνωστά ως δαιμόνια. Έχω εξηγήσει τα σχετικά στο παρελθόν. ΟΛΟΙ οι άλλοι είπαν το όνομά τους γιατί ήθελαν να τους λατρέψουν ως παντοδύναμους, ενώ ο Πατέρας όλων ήθελε την ΑΓΝΗ ΚΑΙ ΑΝΟΘΕΥΤΗ ΚΑΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΠΙΣΤΗ προς Αυτόν. Έτσι σε διάφορους λαούς παρουσιάστηκε με την αόριστη προσωνυμία που ο Ίδιος έδωσε η οποίες για εμάς τους Έλληνες είναι γνωστές ως Θεός, Ποιμάνδρης (=Ποιμήν+(τους)άνδρας), Αγάπη, Πατέρας, Αγία Τριάδα.
Παραθέτω λοιπόν τις αρχές της αλήθειας του σύμπαντος όπως δόθηκαν από τον ΕΝΑ ΘΕΟ στον Ερμή τον Τρισμέγιστο και στη συνέχεια θα εξηγήσω τα σχετικά.
1. «Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό». (Πρώτη Αρχή)
2. «Όπως είναι πάνω, είναι και κάτω. Όπως είναι κάτω, είναι και πάνω».(Δεύτερη Αρχή)
3. «Τίποτε δεν είναι ακίνητο, όλα δονούνται». (Τρίτη Αρχή)
4. «Όλα είναι δυαδικά, όλα έχουν δύο πόλους. Όλα είναι ένα ζεύγος αντιθέτων, τα άκρα αγγίζονται».(Τέταρτη Αρχή)
5. «Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές. Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους». (Πέμπτη Αρχή)
6. «Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία, όλα γίνονται σύμφωνα με τον Νόμο».(Έκτη αρχή)
7. «Η γέννηση υπάρχει παντού. Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή. Η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο».(Έβδομη Αρχή)
Πρώτη αρχή
«Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό».
Το Παν είναι το Παντοδύναμο Ον δηλαδή ο Νους κατά πως αναφέρεται στην φιλοσοφία του Επίκουρου και αυτός είναι ο ένας και Μοναδικός Θεός. Ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΛΟΓΟΣ δηλαδή ο Υιός του Θεού είναι η υπόσταση της Αγίας Τριάδος κατά τους χρόνους της Παλαιάς Διαθήκης όταν ο Υιός του Θεού ακόμη δεν είχε Ενσαρκωθεί.
Το Σύμπαν είναι Νοητικό δηλαδή προέρχεται από τον Νου.
Δεύτερη αρχή
«Όπως είναι πάνω, είναι και κάτω. Όπως είναι κάτω, είναι και πάνω»
Αναφέρεται στην μορφή του σύμπαντος η οποία τόσο στη Γη όπως και στους "ουρανούς" έχει όμοια μορφή.
Τριτη αρχή
«Τίποτε δεν είναι ακίνητο, όλα δονούνται».
Είναι η γνωστή ρήση του Ηράκλειτου "Τα πάντα ρει" με μιά άλλη έκφραση αλλά επειδή αυτή βγήκε από τον Λόγο του Θεού είναι ΠΛΗΡΗΣ και επιδέχεται και άλλες ερμηνίες που αφορούν την κίνηση των υλικών του σύμπαντος ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, τα οποία δονούνται από τις εσωτερικές εκρήξεις που λαμβάνουν χώρα εντός των άστρων. Το σύμπαν ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ αλλά κινούνται ΤΑ ΠΑΝΤΑ μέσα σε αυτό. Αν κινούνταν το σύμπαν τότε απλά δεν θα ήταν το σύνολο των πάντων αφού θα έπρεπε να υπάρχει κάτι έξω από αυτό και αυτό είναι ΑΤΟΠΟ.
Τέταρτη αρχή
«Όλα είναι δυαδικά, όλα έχουν δύο πόλους. Όλα είναι ένα ζεύγος αντιθέτων, τα άκρα αγγίζονται»
Αναφέρεται στους Μαγνητικούς Πόλους των άστρων αλλά και των μαγνητικών στοιχείων της φύσης αλλά ακόμη και στα μικροσωματίδια. Τα άκρα που αγγίζονται των ζευγαριών των αντιθέτων, είναι οι ετερόνυμοι πόλοι των στοιχείων που έλκονται ή των διαφορετικά φορτισμένων σωματιδίων που επίσης έλκονται. ΠΛΗΡΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΘΕΟΥ και με μια απλή φράση μας δίνει την σύνθεση των υλικών του σύμπαντος.
Πέμπτη αρχή
«Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές. Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους».
Εδώ η σοφία είναι απείρου κάλλους και δεν μπορεί να αποδωθεί το νόημα τόσο απλά. Περιληπτικά θα παρουσιάσω μερικά από τα σημεία που εννοούνται.
Αναφέρεται στη ροή που παρατηρείται από την κίνηση όλων των υλικών του σύμπαντος. Στην συμπαντική αναφορά αναφέρεται στις κινήσεις τύπου εκρεμμούς που γίνονται από τα ηλεκτομαγνητικά φαινόμενα και όπως μας είναι γνωστά από την επιστήμη. Το μέτρο και ο ρυθμός αναφέρονται στην σταθερή κίνηση τύπου εκρεμμούς.
Εκτη αρχή
«Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία, όλα γίνονται σύμφωνα με τον Νόμο»
Είναι η αρχή δράσης και αντίδρασης και ο Νόμος είναι η εκάστοτε συμπαντική αρχή στο παρατηρηθέν φαινόμενο.
Έβδομη αρχή
«Η γέννηση υπάρχει παντού. Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή. Η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο»
Η αναφορά στην αναπαραγωγή της ζωής όπου υπάρχει σύζευξη αρσενικού και θηλυκού. Περιλαμβάνεται ακόμη και η περίπτωση των μονοκύτταρων οργανισμών που διαιρούνται και αυτό συμπληρώνεται με την φράση η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο και το επίπεδο είναι η μορφή ζωής των διαφόρων θνητών οργανισμών.
Μετά από όλα αυτά ελπίζω να έγινε κατανοητό ότι η σοφία των 9.000 περίπου χρόνων πριν την Γέννηση του Κυρίου δεν προέρχονταν από μελέτη επιστημόνων αλλά από τον Λόγο του Θεού ή τον Νου που είναι το Υπέρτατο Ον τον οποίο αναφέρουν ακόμη και άθεοι στις συζητήσεις τους. Δηλαδή στηρίζουν τον λόγο τους στον Νου τον οποίο αρνούνται δηλώνοντας άθεοι και υπό την εσκεμμένη άγνοια στην οποία υποβάλλονται αφού δεν παραδέχονται ότι δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν την σοφία των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων απλά γιατί δεν τους είναι γνωστό το σημείο αναφοράς τους, αφού οι σημερινές επιστήμες έχουν ορίσει διαφορετικά τις έννοιες από τα χρόνια εκείνα της αρχαίας εποχής.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΣ ΓΙΩΡΓΗ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ...ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ.ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ,ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΙΚΡΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ...ΕΚΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΗ,ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ.....ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΜΕ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΩ...ΑΝ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΣΚΕΨΕΩΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ,ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΙΣ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΣ...ΕΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΕΔΩ.....ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα προσπαθήσω στο απώτερο μέλλον καλή μου Ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα προσπαθήσω να συγκεντρώσω εδώ ότι μου είναι δυνατό από όσα έχω σχολιάσει στο παρελθόν για διάφορα θέματα.